Welcome to CollectorFreaks.com! Register today to gain full access to the forums. Registration is quick and easy!
Advanced Search
Page 180 of 608 FirstFirst ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LastLast
Results 1,791 to 1,800 of 6076
  1. #1791
    Super Freak
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Berkeley CA 510 East Bay
    Posts
    4,586
    Feedback
    1 (100%)
    Reputation

    Default Re: LOST discussion - thar be spoilers ahead!

    Quote Originally Posted by Johnny Utah View Post
    I know who's in the coffin.
    Do not post that in here. If anyone asks, just PM them.
    XBL: Mmmmm Bacons PSN: Sick_Boy82 AIM: SicBoy82
    Hidden Content
    Hidden Content

  2. #1792
    Darth Critter's Mommy
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    NC
    Posts
    3,701
    Feedback
    1 (100%)
    Reputation
    Quote Originally Posted by Sick Boy 82 View Post
    Do not post that in here. If anyone asks, just PM them.
    Yep good idea... please pm me... I am too curious lol
    _____________________________________________
    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

  3. #1793
    Quote Originally Posted by Nessasita View Post
    Yep good idea... please pm me... I am too curious lol
    WEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!

  4. #1794
    It ain't the years honey
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ireland
    Posts
    13,751
    Feedback
    3 (100%)
    Reputation
    You sure you guys wanna know cos this is 100% accurate.i know what happens in the entire episode,who dies,what happens etc.

  5. #1795
    Quote Originally Posted by Johnny Utah View Post
    You sure you guys wanna know cos this is 100% accurate.i know what happens in the entire episode,who dies,what happens etc.
    Do not post it here.

  6. #1796
    DO NOT POST!!!!!!!!!
    "Hi there, my name is Dug, my master made this collar so that I may talk...SQUIRREL!...hi there"

  7. #1797
    Super Freak
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Houston, TX
    Posts
    16,723
    Feedback
    10 (100%)
    Reputation
    NO NO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!:emperor:emperor

  8. #1798
    It ain't the years honey
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Ireland
    Posts
    13,751
    Feedback
    3 (100%)
    Reputation
    I'll leave it for you guys to see it for yourselves...it's a shocker.

  9. #1799
    Darth Critter's Mommy
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    NC
    Posts
    3,701
    Feedback
    1 (100%)
    Reputation
    Quote Originally Posted by Johnny Utah View Post
    I'll leave it for you guys to see it for yourselves...it's a shocker.
    Ugh... teaser...
    _____________________________________________
    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

  10. #1800
    Quote Originally Posted by Johnny Utah View Post
    I'll leave it for you guys to see it for yourselves...it's a shocker.
    Shocker , huh? It's Anakin's burnt body, isn't it , isn't it?
    "Hi there, my name is Dug, my master made this collar so that I may talk...SQUIRREL!...hi there"

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •