PDA

View Full Version : Welcome new mod - the Ill Jedi



Darklord Dave
01-09-2010, 07:01 PM
Thanks to The Ill Jedi for helping us out!

He'll be modding in Marvel, Video Games, aliens & Robots, Disney and the Art section.

Karma
01-09-2010, 07:04 PM
wtf.....the board has gone to ____ :lol

congrats dude :D

your one of THEM now:mad::D

GrueSam
01-09-2010, 07:04 PM
http://img.photobucket.com/albums/v54/gruesam/Emoticons/th_yay1.gif

Shai
01-09-2010, 07:04 PM
Holy ____ ,Cousin!!!! you gave Israel lots of power.He's a Mega-Mod now.

Congrats Ill.

bumblebee
01-09-2010, 07:19 PM
:horror.....i'm screwed. :monkey3

ecekat
01-09-2010, 07:21 PM
congrats!!!!!

Agent0028
01-09-2010, 07:22 PM
Congratulations. Or condolences. Whichever is more appropriate. :lol

Karma
01-09-2010, 07:25 PM
Ill's first act of power should be to ban ecekat :lol

bagelsncheesey
01-09-2010, 07:58 PM
:clap :clap :clap :clap

Ill deserves this, as he knows wtf he's talking about, especially in these areas.

Deak Starkiller
01-09-2010, 08:31 PM
Congrats Ill.

The ill Jedi
01-09-2010, 09:48 PM
Thanks guys! :duff

Avfin
01-09-2010, 10:04 PM
Congrats....

Eli26
01-09-2010, 10:54 PM
Congrats fellow Evitus fan! *inside joke*

Batty
01-09-2010, 10:56 PM
That's a lot of areas to cover. Let the banning begin! Congrats! :duff

Kuzeh
01-09-2010, 11:05 PM
This is the end... my only friend... the end...
:lol!!
Congrats Ill!! :rock!!

The Craw
01-09-2010, 11:06 PM
i was wondering why i couldn't put Ill on ignore this morning.

The Ween
01-10-2010, 12:40 AM
Ban me baby........BAN ME!!! :D

Congrats!!!

The Mike
01-10-2010, 12:43 AM
Wow. Congrats Ill....now just don't crash and burn like some other mods whom shall not be named. :monkey3

Shai
01-10-2010, 12:48 AM
Wow. Congrats Ill....now just don't crash and burn like some other mods whom shall not be named. :monkey3

:lecture:lecture:lecture

King Darkness
01-10-2010, 12:50 AM
huh, I guess Dave doesnt hate Mexicans as much I thought :dunno


Kongrats Ill, you are the first Meximod, so dont ____ it up.

HAPPYBOY
01-10-2010, 05:01 AM
Congrats Your Illness....and good luck. :lol :)

Darth Snoopy
01-10-2010, 06:42 AM
Congrats, Ill!! :rock :rock :rock

Batty
01-10-2010, 08:58 AM
huh, I guess Dave doesnt hate Mexicans as much I thought :dunno


Kongrats Ill, you are the first Meximod, so dont ____ it up.

Too late. :lol

hunnipot85
01-10-2010, 09:42 AM
Yay! Congrats Illy! :)

-Super Hans-
01-10-2010, 09:43 AM
congrats ill :duff

Mesa
01-10-2010, 09:55 AM
Congrats Ill.

occulum
01-10-2010, 09:59 AM
... enjoy! ... :monkey1

Darth Waller
01-10-2010, 10:02 AM
Congrats, ill! Good luck!

agent_85
01-10-2010, 10:39 AM
Well deserved! Congratulations Ill! :chew :banana :chew

iron.jedi83
01-10-2010, 02:24 PM
hell yeah congrats Ill :rock:rock may the Force be with you

p.s i think that pic of Olivia Munn at Comic con put you over the top

Valfar
01-10-2010, 10:03 PM
Too many chiefs and not enough Indians....

congrats Ill.

Mesa
01-10-2010, 10:21 PM
Just wanted to say that DLD couldn't have made a better choice. Israel rocks. Had the pleasure of meeting him a few times in SDCC (when I was going solo) and Ill helped me feel right at home amongst the SSFreaks. One of nicest/coolest people I've met from board and will be a great mod (although I have no idea why he'd want the rdponsibility).

Congrats again. :duff

SixMillionDollarMan Guy
01-11-2010, 10:43 AM
Am I in trouble already?:mad:


Congrats Ill :rock

pixletwin
01-11-2010, 10:47 AM
:lol Enjoy. :lol

The ill Jedi
01-11-2010, 11:38 AM
Thanks Scott (and everybody else) for the kind words! :duff

Darth Waller
01-11-2010, 11:45 AM
Thanks Scott (and everybody else) for the kind words! :duff

Have fun reading the Alien Big Chap thread. :lol

And mod of the Art forum? How convenient. :D

Fritz
01-11-2010, 01:06 PM
Condolences! :duff :clap

Fritz
01-11-2010, 01:08 PM
huh, I guess Dave doesnt hate Mexicans as much I thought :dunno

Could be just a token hire to comply with minority laws? :huh ;) :lol

lcummins
01-11-2010, 01:41 PM
huh, I guess Dave doesnt hate Mexicans as much I thought...

Ill's Mexican??? I didn't know that! :rotfl


Congrats Ill!

ProgMatinee
01-11-2010, 04:21 PM
does this mean I can't remind you that Kobe is a rapist?

pixletwin
01-11-2010, 04:29 PM
does this mean I can't remind you that Kobe is a rapist?

:lol:lol:lol:lol:lol

Memnoch
01-11-2010, 04:31 PM
Dude... you screwed! :lol Good luck Ill!

FLOSI
01-11-2010, 04:39 PM
Good job Ill! Way to take on a thankless task :rock

LOTRFan
01-11-2010, 09:49 PM
Good job Ill! Way to take on a thankless task :rock

... but you just thanked him. :dunno :huh :dunno


Good for you Iz, you are like the Sotamayor of Freaks. :drink

SixMillionDollarMan Guy
01-11-2010, 10:14 PM
So does this mean you have to act semi-professional now? :dunno

POWER1010
01-12-2010, 09:21 AM
Congrats ill :D

Dee Nice2
01-12-2010, 03:50 PM
It's like giving a baby a loaded hand gun...:lol:lol congrats....

UTtoyfan
01-12-2010, 09:03 PM
Congrats Ill!!!! :rock :rock

Migwit
01-14-2010, 05:20 PM
Good on ya, Ill! :banana

creecher
01-14-2010, 05:49 PM
Congrats Ill. I never even knew you were sick. Hope you're feeling better soon.

jimjimmyjones85
01-15-2010, 07:23 AM
I knew the Art section was inevitable !!!!

Congrats my brother from anotha mutha !

LoneWolf
01-15-2010, 07:39 AM
Congratulations for being a moderator now! :)