PDA

View Full Version : Tom Skeritt signed my hot toys Dallas today!



timtom666
07-07-2012, 01:28 PM
Thought I'd share some photos from the London comic convention today.


http://www.sideshowcollectors.com/forums/picture.php?albumid=1574&pictureid=23391

http://www.sideshowcollectors.com/forums/picture.php?albumid=1574&pictureid=23392

http://www.sideshowcollectors.com/forums/picture.php?albumid=1574&pictureid=23393

greygoose
07-07-2012, 01:34 PM
Awesome, nice one! :clap

timtom666
07-07-2012, 01:37 PM
Thanks :-) I was surprised though because he'd never seen one before, he was fascinated with it.

AARON691983
07-07-2012, 01:38 PM
NICE!!!!!!!!!!!!!!:hi5:

PapitoMX
07-07-2012, 01:45 PM
Awesome indeed, congrats!! The man still looks good for his age. Thanks for sharing, I love looking at pics like this.

feroze13
07-07-2012, 01:46 PM
How much did he charge you?
Good going btw.

greygoose
07-07-2012, 01:49 PM
What was he like in person? I thought actors had to give their approval on figures? :lol

timtom666
07-07-2012, 01:59 PM
How much did he charge you?
Good going btw.

It cost 15 he was one of the cheaper ones there.

timtom666
07-07-2012, 02:01 PM
What was he like in person? I thought actors had to give their approval on figures? :lol

He was really nice actually, I saw his photoshoot later in the day and he was VERY friendly with the ladies, the old dog.

Viking Spawn
07-07-2012, 02:19 PM
Wow! Priceless moment! :hi5:

ebor
07-07-2012, 02:24 PM
I love the expression on Skeritt's face:yess:



Congrats on meeting him.

EndIessRAlN
07-07-2012, 02:26 PM
That's so KICK@$$!!!

timtom666
07-07-2012, 02:27 PM
Cheers guys :hi5:

ExMem-LarjaThwei
07-07-2012, 02:28 PM
Wait, you had to pay for him to autograph it?

timtom666
07-07-2012, 02:32 PM
Wait, you had to pay for him to autograph it?

Yeah, of course, the most expensive autographs were Gillian Anderson and Karl Urban, which were 40 each and an extra 40 for a photo with them, I didn't even bother with those two.

JacktheRipper
07-07-2012, 02:32 PM
What was he like in person? I thought actors had to give their approval on figures? :lol
Depends on what he agreed upon when he signed on for the movie. Considering Alien was made at the infancy of merchandising rights he may not have any say what's okay or not.

Moonloop
07-07-2012, 07:21 PM
That's really cool! Thanks for sharing!

Did he see the figure inside?

feroze13
07-07-2012, 07:38 PM
It cost 15 he was one of the cheaper ones there.

BARGAIN!!!:hi5:

40 for Gillian Anderson....:horror

EXOTICLEX
07-07-2012, 09:36 PM
Thought I'd share some photos from the London comic convention today.
http://www.sideshowcollectors.com/forums/picture.php?albumid=1574&pictureid=23393

hmmm.....wonder if they'll make a figure of me from Whiteout???.......Naaaahhh....

Nacho
07-07-2012, 11:05 PM
That's awesome, congrats man. It's good you were allowed to take pics. I recently had my Spide-man comiquette signed by Stan Lee at the Oz-comicon here in Melbourne and I was not allowed to take any pics..:( He was charging $30.00 a sig.

timtom666
07-08-2012, 02:41 AM
That's awesome, congrats man. It's good you were allowed to take pics. I recently had my Spide-man comiquette signed by Stan Lee at the Oz-comicon here in Melbourne and I was not allowed to take any pics..:( He was charging $30.00 a sig.

It said on a sign behind him "no posed photos" so taking photos of him was allowed but not with him.

timtom666
07-08-2012, 02:53 AM
hmmm.....wonder if they'll make a figure of me from Whiteout???.......Naaaahhh....

Haha nice one!

plasmid303
07-08-2012, 02:59 AM
Off topic, but if anyone here has seen Ted, it has a couple funny references related to this topic. :lol

timtom666
07-08-2012, 03:20 AM
Off topic, but if anyone here has seen Ted, it has a couple funny references related to this topic. :lol

No why? Is it good?

timtom666
07-08-2012, 06:41 AM
New image, I had it personalised to me because this is one I'll definately keep.

http://www.sideshowcollectors.com/forums/picture.php?albumid=1574&pictureid=23396

uscmhicks
07-08-2012, 07:13 AM
Congrats mate. Very cool. :D

olbertfrog
07-08-2012, 07:57 AM
COOL BEANS!

wavestuff
07-08-2012, 10:12 AM
lol I just saw him in TED, pretty fun stuff congrats

Sabres21768
07-08-2012, 04:12 PM
Yeah, that is damn cool.

That's kinda funny about the "no posed photos" thing.

I met Veronica Cartwright a couple of years ago, at Wonderfest, and she posed for photos with fans (including me).

Personal preference I guess.

nicky
07-09-2012, 12:39 AM
I had mine signed too but not personalised. Althuogh he was a nice enough guy my experience was kinda awkward due mostly to the fact he seemed hard of hearing and didnt have a great deal to say I think. Singed my box just like your's though he didnt mention he hadnt seen one before. I didnt get a pic with him but saw he was posgin for them if people asked. Did you go to his talk on Sunday? I missed it.

timtom666
07-09-2012, 02:17 AM
I had mine signed too but not personalised. Althuogh he was a nice enough guy my experience was kinda awkward due mostly to the fact he seemed hard of hearing and didnt have a great deal to say I think. Singed my box just like your's though he didnt mention he hadnt seen one before. I didnt get a pic with him but saw he was posgin for them if people asked. Did you go to his talk on Sunday? I missed it.

I only went on the Saturday, I also noticed he seemed hard of hearing, but the man is 78 so I figure its understandable, my hearing is dodgy now and I'm 25 :rotfl

Reinhardt
07-09-2012, 12:43 PM
Very cool indeed! So, did he see the figure itself? Would love to see John Hurt at one of these conventions sign his figure and then comment on his "likeness". :lol

nicky
07-10-2012, 02:03 AM
Very cool indeed! So, did he see the figure itself? Would love to see John Hurt at one of these conventions sign his figure and then comment on his "likeness". :lol

I met him and Veronica Cartwright and Yappet Kotto. Didnt mention HT to them. They all signed my Alien mini poster.

abake
07-11-2012, 08:43 AM
One thing I always wondered, why are there no interviews with Yaphett Kotto in any of the Alien extras?
I think he's the only one who is never featured.

Reinhardt
07-11-2012, 08:53 AM
He's probably pissed that he didn't get to change the script so that in fact kills the Alien. :lol

abake
07-11-2012, 11:56 AM
:rotfl
That actually sounds like a very likely reason!

Otomofan
07-13-2012, 02:58 AM
skit skat scare it, I want Tom Skerrit....